Turizm Sektöründe Spor Pazarlaması


Leblebicioğlu B.

in: Turizm Sektöründe Pazarlama Paradigmaları, Osman Özdemir, Editor, Gazi Kitabevi, Ankara, pp.21-39, 2021

  • Publication Type: Book Chapter / Chapter Vocational Book
  • Publication Date: 2021
  • Publisher: Gazi Kitabevi
  • City: Ankara
  • Page Numbers: pp.21-39
  • Editors: Osman Özdemir, Editor

Abstract

Güzel vakit geçirmek, dinlenmek, yeni yerler keşfetmek ve görmek, yeni kültürler ve insanlarla tanışmak gibi farklı gayelerle yapılan tatiller olan turizm; günümüz devletleri için ekonomik, sosyal, kültürel, politik gibi birçok açıdan önemli bir rol oynamaktadır. Bunun yanında, sporun eğlendirme, dinlendirme, güzel vakit geçirme gibi boyutları düşünüldüğünde günümüz turistleri açısından sporun turizm sektöründe önemli bir yeri ve potansiyeli olduğundan söz etmek mümkündür.