Yayınlar & Eserler

SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Changes in primary school students' use of self and social forms of regulation of learning across collaborative inquiry activities

INTERNATIONAL JOURNAL OF EDUCATIONAL RESEARCH, cilt.85, ss.51-67, 2017 (SSCI İndekslerine Giren Dergi) Özet Creative Commons License

Social Regulation of Learning During Collaborative Inquiry Learning in Science: How does it emerge and what are its functions?

INTERNATIONAL JOURNAL OF SCIENCE EDUCATION, cilt.37, ss.2503-2532, 2015 (SSCI İndekslerine Giren Dergi) Özet Creative Commons License

Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler

Öğrenme ve öğretimin geliştirilmesinde ‘Öğrenme Çalışması’ (Learning Study) modeli: Bir derleme çalışması

International Journal of Curriculum and Instructional Studies, cilt.7, ss.89-110, 2017 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri) Özet Creative Commons License
Link

Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar

Education faculty students’ attitudes and perceptions towards distance education.

VI. International Curriculum and Instruction Congress, Kars, Türkiye, 11 Ekim 2018, ss.1073-1074

The roles of social forms of regulated learning in CSIL: A case study

11th Conference of the European Science Education Research Association (ESERA), Helsinki, Finlandiya, 31 Ağustos - 04 Eylül 2015, ss.1-3 Özet Creative Commons License
Link

Students’ regulation of learning in collaborative inquiry science activities

BERA Annual Conference 2011, London, İngiltere, 5 - 09 Eylül 2011, ss.336 Özet Creative Commons License

Kitap & Kitap Bölümleri

Eğitimde Araştırma Yöntemleri

Durum Çalışması Araştırması, Sedat Şen,İbrahim Yıldırım, Editör, Nobel Akademik Yayıncılık, Ankara, ss.227-248, 2019 Özet Creative Commons License
Link