Published journal articles indexed by SCI, SSCI, and AHCI
Articles Published in Other Journals
Reflections in Peer Evaluation Is the Attended Teacher Training Program the Implemented Training Program
Research in Mathematical Education (Journal of the Korea Society of Mathematical Education Series), vol.13, no.2, pp.141-150, 2009 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
STEM etkinliklerinin sınıf içi kullanışlılığına ilişkin ortaokul matematik öğretmenleri görüşlerinin incelenmesi
II Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi,, İstanbul, Turkey, 26 - 28 October 2019, pp.14
Dokuzuncu sınıf öğrencilerinin web-destekli ortamlardaki istatistik eğitimine ilişkin görüşleri.
Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 12 May 2018, pp.22
Matematik öğretmen adayları gözünden modelleme ve STEM etkinliklerinin kullanışlılığı: Lise matematik konuları örneği.
Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 12 May 2018, pp.253
STEM-tabanlı sınıfların öğreticiliğine ilişkin matematik öğretmen adayları tutumlarının incelenmesi
Uluslararası Eğitimde Yeni Arayışlar Kongresi, İstanbul, Turkey, 11 - 12 May 2018, pp.453-454
A comparision of preschool education programs in Turkey and Canada in terms of mathematics learning outcomes
International Teacher Education and Accreditation Congress, İstanbul, Turkey, 19 - 21 May 2017, pp.116-117
Analiz dersi öğrencilerinin süreklilik, türevlenebilirlik ve integrallenebilirlik kavramlarına ilişkin tanım ve önerme bilgileri
Yüksek Öğretimde Eğitim ve Uygulamaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 19 - 20 May 2017, pp.39
Türkiye ve Hollanda matematik öğretmenlerinin tercih ettikleri öğretim akışları: Uluslararası bir karşılaştırma.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.197

Ortaokul matematiğinde teknoloji kullanımına ilişkin yaklaşımlar: Türkiye ve Hollanda öğretmenleri örneği
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.182
Türkiye’de ilköğretim matematik öğretmenliği programlarında yapılan lisansüstü tezlerin metodolojik açıdan incelenmesi.
12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Trabzon, Turkey, 28 - 30 September 2016, pp.223
Evaluating the effects of technology use on the learning outcomes in Calculus perspectives from departmental differences
13th International Congress on Mathematical Education, Hamburg, Germany, 22 August 2016, pp.42-48
Bilgisayar Cebiri Sistemi destekli öğretimin integral konusundaki temsil dönüşüm başarısına etkisinin incelenmesi
Educational Researches and Publications Associations, Athens, Greece, 4 - 07 June 2015, pp.92
Investigating the relationship between metacognitive knowledge and problem solving performance judgments case of engineering students
The 6th Biennial Meeting of the EARLI SIG 16-Metacognition, İstanbul, Turkey, 3 - 06 September 2014, pp.161
Analizin Temel Teoremine ilişkin farkındalığa Bilgisayar Cebiri Sistemi destekli öğretimin etkisinin incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi , Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.922
Mühendislik fakültesi öğrencilerinin analiz dersinde yaptıkları öz-değerlendirmeler ile üstbilişsel beceriler arasındaki ilişkinin incelenmesi
11. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi, Adana, Turkey, 11 - 14 September 2014, pp.299
Analiz dersi öğrencilerinin integralde hacim hesabı problemlerindeki çözüm süreçlerinin düşünme yapısı farklılıkları bağlamında değerlendirilmesi.
21. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İstanbul, Turkey, 12 - 14 September 2012, pp.379
İntegral kavram tanımı ve kavram imgesine yüksek öğretim programının etkisinin incelenmesi.
9. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-9), İzmir, Turkey, 23 - 25 September 2010, pp.79
An investigation of high school students geometry performance dimension perception misconception.
14th World Congress of Comparative Education Societies (WCCES-2010), İstanbul, Turkey, 14 - 18 June 2010, pp.51-56
Öğrencilerin belirli integrale yüklediği anlamların problem türleri yönüyle incelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Turkey, 1 - 03 October 2009, pp.356
Analiz dersi öğrencilerinin belirli integral konusundaki çoklu temsil kullanma becerilerinin incelenmesi
18. Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, İzmir, Turkey, 1 - 03 October 2009, pp.30
Geometri sorularında görselleme sürecine bir bakış nereden çizeyim.
8. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK-8), Bolu, Turkey, 27 - 29 August 2008, pp.259
Books & Book Chapters
İstatistik Eğitiminde Teknoloji Kullanımı: Uygulama ve Araştırma Örnekleri
in: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Esra Yıldız,İbrahim Arpacı, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.183-202, 2021
Matematik Eğitiminde Mobil Öğrenme
in: Matematik Eğitiminde Yenilikçi Teknolojiler, Esra Yıldız,İbrahim Arpacı, Editor, Nobel Yayıncılık, Ankara, pp.143-162, 2021
Matematik Eğitimi ve Kodlama
in: MERHABA STEM: Yenilikçi bir Öğretim Yaklaşımı, Kamil Arif Kırkıç,Emin Aydın, Editor, Eğitim Kitabevi, Konya, pp.101-113, 2019
