Articles Published in Journals That Entered SCI, SSCI and AHCI Indexes
Articles Published in Other Journals
Online Eğitim Alan Öğrencilerin Eğitim Sistemleri ile İlgili Kalite Algısının Tespiti
Ulakbilge - Sosyal Bilimler Dergisi, vol.6, no.29, pp.1423-1444, 2018 (Refereed Journals of Other Institutions)
Pazarlama Tarihine Dönemsel Bir Bakış
The Journal of Academic Social Science, no.77, pp.231-238, 2018 (Refereed Journals of Other Institutions)
Dijitalleşen Pazarlama ve Sosyal Medya
Bilimevi İktisat Dergisi, no.3, pp.40-50, 2018 (National Non-Refereed Journal)
Davranışsal İktisat ve Tüketici Davranışları
Bilimevi İktisat Dergisi, no.1, pp.20-30, 2018 (National Non-Refereed Journal)

Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Religious Tourism and Turkey
IX. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Turkey, 29 September 2018, pp.256-261
Tüketicilerin Tavuk Eti Tüketimini Etkileyen Faktörlerin Logit Analizi ile Belirlenmesi: Aydın Merkez İlçe Örneği
IX. International Balkan and Near Eastern Social Sciences Congress Series, Edirne, Turkey, 29 September 2018, pp.268-290
City Brand Concept and Brand City Perception of Edirne Residents
Uluslararası Marka ve Marka Kent Kongresi, Gümüşhane, Turkey, 27 April 2018, pp.11-20
Gender Role on Service Quality Perception About Online Education
INTERNATIONAL CONFERENCE ON QUALITY IN HIGHER EDUCATION, Sakarya, Turkey, 07 December 2017, pp.80
Companies' Sustainability Practices and Consumer Boycotts: A Conceptual Model
International Scientific Conference on IT, Tourism, Economics, Management and Agriculture, Budapeşte, Hungary, 26 October 2017, pp.943-945

Öğrenci̇leri̇ Korsan Ders ki̇tabı Satın Almaya Yönelten Sosyal Faktörlere Yöneli̇k Bi̇r Araştırma Modeli̇
ASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu, Antalya, Turkey, 21 October 2017, pp.155
Books & Book Chapters
Bitkisel Yağ Tüketiminde Marka Değerinin Marka Bağımlılığı Üzerine Etkisi
in: İktisadi ve İdari Bilimler Cilt 2, Yalçın A, Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.1-16, 2018
Helal Gıda ve Helal Turizmin Kavramsal Açıdan İncelenmesi
in: İktisadi ve İdari Bilimler Cilt 3, Yalçın A., Editor, Akademisyen Yayınevi, Ankara, pp.195-208, 2018
The Value and Scope of GIS in Marketing and Tourism Management
in: GIS Applications in the Tourism and Hospitality Industry, Chaudhuri S. and Ray N., Editor, Igı Global Publications, Pennsilvanya, pp.189-211, 2018
Tüketicilerin Helal Sertifikalı Ürünlere Karşı Tutumlarını Etkileyen Faktörler ve Risk Algısı
Blmyo Yayınları, İstanbul, 2013
Lojistikte Güncel Konular, Kavramlar ve Uygulamalar
in: Helal Gıda ve Lojistik, Meral P.S., Editor, Blmyo Yayınları, İstanbul, pp.202-219, 2013