SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
Okul Öncesi Öğretmenlerinin ve Ebeveynlerin Okul Öncesinde Verilen Matematik Eğitimine Yönelik Görüşleri
Medeniyet Eğitim Araştırmaları Dergisi, cilt.4, sa.1, ss.46-55, 2020 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Analyzing the Structures of Figural Patterns Produced by Middle School Students Based on Number Patterns
Mersin Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.13, sa.1, ss.65-79, 2017 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Analyzing middle school students’ figural pattern generating strategies considering a quadratic number pattern.
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ, cilt.17, sa.1, ss.250-265, 2017 (Hakemli Üniversite Dergisi)
İlköğretim öğrencilerinin geometrik cisimlerle ilgili kavram bilgilerinin analizi.
Kuramsal Eğitimbilim Dergisi, cilt.6, sa.3, ss.343-358, 2013 (Hakemli Üniversite Dergisi)
İlköğretim öğrencilerinin doğal sayılarla dört işlem gerektiren problem kurma etkinliklerindeki performanslarının belirlenmesi.
Dicle Üniversitesi Ziya Gökalp Eğitim Fakültesi Dergisi, cilt.20, ss.256-274, 2013 (Hakemli Üniversite Dergisi)
Denk kesirler çekmecede
Eğitimci Öğretmen Dergisi, cilt.18, ss.6-10, 2013 (Diğer Kurumların Hakemli Dergileri)
Hakemli Kongre / Sempozyum Bildiri Kitaplarında Yer Alan Yayınlar
Investigation Of The Experience Of Preservice Primary School Mathematics Teachers’ Basic Triangle Drawings
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.5-6
Pre-Service Mathematics Teachers' Views On The History Of Mathematics Course
4. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-4) Sempozyumu’, İzmir, Türkiye, 26 - 28 Eylül 2019, ss.7-8
Opinions of pre-school teachers and parents about mathematics education
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018, ss.1
Çözümlü Örnek Türlerinin Öğrencilerin Tam sayı Problemleri Performansına Etkisi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018, ss.1
Öğrencilerin Matematiksel Problem Çözme ile İlgili Üst Biliş Deneyimlerinin İncelenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018, ss.1
Matematik öğretmeni adaylarının bazı geometrik şekillere yönelik geometrik düşünce düzeylerinin belirlenmesi
X. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, Nevşehir, Türkiye, 27 Nisan 2018, ss.1
Okulöncesi Öğretmen Adaylarının Temel Geometri Kavramlarıyla İlgili Bilgilerinin İncelenmesi
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.315-316
İlkokul Öğrencilerinin Gerçekçi Çözüm Gerektiren Problemlerin Çözümlerinde Yaşadıkları Sorunların İncelenmesi
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.317-318
Sınıf Öğretmeni Adaylarının Geometri Kavramına İlişkin Metaforları
17. ULUSLARARASI SINIF ÖĞRETMENLİĞİ EĞİTİMİ SEMPOZYUMU, Ankara, Türkiye, 11 Nisan 2018, ss.406-407
lkokul Dördüncü Sınıf Öğrencilerinin Uzunluk Ölçümlerine Yönelik Tahmin Hata Türlerinin Belirlenmesi
I. ULUSLARARASI TEMEL EĞİTİM KONGRESİ, Bursa, Türkiye, 29 Mart 2018, ss.1
Elementary School Students’ Metaphoric Expressıons About Mathematical Problem
International Congress on Education Sciences and Learning Technology, Atina, Yunanistan, 15 Kasım 2017, ss.1
Elementary School Students’ Non-Standard Word Problem Solving Performance
International Congress on Education Sciences and Learning Technology, Atina, Yunanistan, 15 Kasım 2017, ss.1
Sınıf öğretmeni adaylarının kesirlerde toplama işlemine yönelik olarak dijital öyküleme yoluyla kurdukları problemlerin incelenmesi
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül 2017, ss.1
Ortaokul matematik öğretmeni adaylarının kesirlerin anlamlarına yönelik alan bilgilerinin dijital öykülerle belirlenmesi
II. Uluslararası Çağdaş Eğitim Araştırmaları Kongresi, Muğla, Türkiye, 28 Eylül 2017, ss.1
Estimation Performance of the Third and Fourth Grade Students about Measurement
International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 Temmuz 2017, sa.1, ss.1242-1246
Primary School Students'Metaphors about the Concept of Mathematics
International Conference on New Horizons in Education, Berlin, Almanya, 17 Temmuz 2017, sa.2, ss.979-983
Middle School Students’ Performance to Produce Figural Patterns Based on a Linear Pattern General Rule
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 Nisan 2017, ss.1
Determinig Middle School Students’ Figural Pattern Generating Strategies Considering a Linear Pattern General Rule
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 Nisan 2017, ss.1
How Do Middle School Students Understand Mathematical Patterns
Uluslararası Sosyal Araştırmalar Kongresi, İstanbul, Türkiye, 20 Nisan 2017, ss.1
Sınıf öğretmeni adaylarının dijital öykü temelli problem çözme uygulamaları ile ilgili görüşleri.
2. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu., Adıyaman, Türkiye, 16 Mayıs 2015, ss.5
Dijital öyküler yoluyla okulöncesi öğretmen adaylarının geometri konusunda kavram yanılgılarının ortaya çıkarılması
1. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, Trabzon, Türkiye, 20 Haziran 2013, ss.11
NCTM ilkelerinde ve ilköğretim matematik dersi (1.-.5 sınıflar) öğretim programında sayı hissi.
I.Uluslararası Eğitim Programları ve Öğretimi Kongresi, Eskişehir, Türkiye, 05 Ekim 2011, ss.264-265
Belgian and Turkish pre-service primary school mathematics teachers’ metaphorical thinking about mathematics.
CERME 7, Rzeszow, Polonya, 09 Şubat 2011, ss.1585-1593
İlköğretim sınıf öğretmenlerinin matematik dersinde kullandıkları değerlendirme araç ve yöntemlerine ilişkin görüşleri
VI. Ulusal Sınıf Öğretmenliği Eğitimi Sempozyumu, Eskişehir, Türkiye, 27 Nisan 2007, ss.124-130
Yeni ilköğretim matematik dersi(1.-5. sınıflar) öğretim programının öğretmen görüşlerine dayalı olarak değerlendirilmesi
Eğitimde Yansımalar VIII Yeni İlköğretim Programlarını Değerlendirme Sempozyumu, Kayseri, Türkiye, 12 Kasım 2005, ss.239-255
Elementary teachers' conceptions about teaching word problem solving.
School Science and Mathematics Association Annual Convention, Forth Worth, Amerika Birleşik Devletleri, 10 Kasım 2005, ss.23
Kitap & Kitap Bölümleri
Matematik Öğretiminde TPAB Geliştirmeye Yönelik Uygulamaları: Ders Tasarımında Eğitimsel Yazılımlar.
Fen ve Matematik Eğitiminde Teknoloji, Pedagoji ve Alan Bilgisi (TPAB) Temelli Öğretim Tasarımlar, Yanpar Yelken, T., Sancar Tokmak, H., Özgelen, S., İncikabı, L ., Editör, Anı Yayıncılık, Ankara, ss.202-220, 2013
Matematiksel Tümevarım : Kavram Yanılgıları ve Öğrenme Güçlükleri
Matematiksel Kavram Yanılgıları ve Çözüm Önerileri, Özmantar M. F., Bingölbalı E., Akkoç H.,, Editör, Pegem A Yayıncılık, Ankara, ss.291-328, 2011