Articles Published in Other Journals
Fırsat Sitelerinden Alışveriş Yapanlar İle Yapmayanlar Arasındaki Farkların Ortaya Çıkarılmasına Yönelik Bir Araştırma
İşletme Ekonomi ve Yönetim Araştırmaları Dergisi, vol.1, no.2, pp.76-90, 2018 (Peer-Reviewed Journal)
Eğilimsel Ve Durumsal Faktörlerin Anlık Satın Alma Davranışı Üzerindeki Etkisi Ve Bir Yapısal Eşitlik Modellemesi
Journal of Social and Humanities Sciences Research, vol.4, no.12, pp.761-771, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Teknoloji Mağazalarının Mağaza Kişiliklerinin Karşılaştırılmasına Yönelik Bir Araştırma
Social Sciences Studies Journal, vol.3, no.9, pp.1070-1082, 2017 (Peer-Reviewed Journal)
Refereed Congress / Symposium Publications in Proceedings
Elektronik Ağızdan Ağıza Pazarlama Motivasyon Faktörlerinin Belirlenmesi: Üniversite Öğrencileri Üzerien Bir Araştırma
14. Ulusal İşletmecilik Kongresi, Aksaray, Turkey, 07 May 2015, pp.67-74
Müşteri Memnuniyetinin Müşteri Sadakati Üzerine Etkisi: Kozmetik Mağazaları Üzerine Bir Araştırma
18. Uluslararası İşletmecilik Kongresi, Osmaniye, Turkey, 02 May 2019, pp.1
Tüketicilerin Fiyat Algılamalarının İndirim MarketlerindenSatın Alma Niyetleri Üzerindeki Etkisi
3. Uluslararası Ekonomi, Finans ve Yönetim Konferansı, İstanbul, Turkey, 17 April 2019, pp.1